Nyheder og events

Nyheder og events

Devoteam vil gerne bistå pressen og være tilgængelig ved faglige debatter og oplæg. Derfor er du altid velkommen til at kontakte os, uanset om det er spørgsmål til virksomheden og de ydelser vi leverer – eller om det er for at få kommentarer til andre it-faglige spørgsmål.

Vi har jævnligt sociale arrangementer, deltager på konferencer og afvikler events og netværksmøder. Se her hvor du kan møde os.

Kommende arrangementer:

D. 21.-22 marts 2018: Kom godt i gang med RPA initiativet via vores 2 dages introduktionskursus

Vi faciliterer et introduktionskursus som giver dig muligheden for at få lagt et godt og stabilt fundament for automatiseringsrejsen. Du bliver introduceret til best practice inden for RPA, med fokus på både udvikling og organisering. Derudover, får du hands-on erfaring med at bygge robotter i praksis, og får indblik i Automation Anywhere. Kurset kan iøvrigt også relateres til øvrige softwareleverandører.

 

D. 12 april 2018: Service Management Netværksforum 

Service Management får større og større bevågenhed i forretningen – og det er med god grund! Service Management bliver nemlig i stigende grad mere forretningsunderstøttende, og bevæger sig fra at være it-driftens omdrejningspunkt, til at skulle understøtte forretningsstrategier. Vi har dedikeret en hel dag i Service Managements navn til Netværksforum 2018, hvor du kan opleve et miks af inspirerende oplægsholdere og workshop, hvor der vil være rig lejlighed til at få stillet de spørgsmål der måtte melde sig.

D. 17 maj 2018: ServiceNow – sådan har DR bygget en succesfuld ServicePortal

Kom og oplev DR’s helt nye serviceportal i ServiceNow, der er præget af nytænkning og en stor grad af brugerinddragelse. Løsningen giver brugerne en fælles indgang til services fra teknologi og facilities, og indeholder en automatiseret vedligeholdelsesløsning til service-ejerne. Samlet set har ServicePortalen betydet at opgaver hurtigt bliver tildelt den rette afdeling, og at sager dermed bliver løst hurtigere. Herudover vil vi tilføje flere perspektiver til, hvordan vores øvrige kunder har etableret serviceportaler.

 

Tidligere arrangementer:

 

D. 30 januar & 31 januar 2018: Robot Process Automation lab – kom og byg din egen robot 

Efter en kort intro, springer vi direkte ud i det. Alle skal fra egen laptop ’bygge’ egen robot, som hurtigt og effektivt vil demonstrere, at digitalisering og automatisering også kan realisere konkrete gevinster i din virksomhed. RPA lab’et afholdes både i København og Aarhus. 

Læs mere her

 

30. november 2017: ServiceNow Seminar – sådan benyttes den brede platform hos Nilfisk

Kom og hør, hvordan Nilfisk benytter den brede platform i ServiceNow. De har bl.a. introduceret ServiceNow i IT, Marketing, Finance og i gang med Product Management. Nilfisk er ambitiøse, så deres rejse slutter ikke her. Hør også om deres planer for fremtiden.

 Læs mere her

 

23. november 2017: ServiceNow seminar – sådan benyttes den brede platform hos Energinet!

Kom og besøg Energinet i Fredericia, og få en introduktion til deres rejse med ServiceNow som bred platform. Hør bl.a., hvordan ServiceNow benyttes i et af Danmark vigtigste maskinrum, Energinets kontrolcenter, der holder styr på landets el-system.

Læs mere her

 

16. november 2017: Morgenmøde: Få styr på, og gennemsigtighed over it-udgifterne. Mød Novo Nordisk!  

På morgenmødet får du en introduktion til, hvordan Technology Business Management (TBM) kan hjælpe jer med at skabe størrre effektivitet samt gennemsigtighed i forhold til IT-udgifterne. Mød bl.a. Novo Nordisk som giver et indblik i deres rejse mod større gennemsigtighed.

 

 

31. oktober & 2. november 2017: Robot Process Automation lab – Kom og byg din egen robot. 

Efter en kort intro, springer vi direkte ud i det. Alle skal fra egen laptop ’bygge’ egen robot, som hurtigt og effektivt vil demonstrere, at digitalisering og automatisering også kan realisere konkrete gevinster i din virksomhed.

 

19. september 2017: Gå-hjem-møde: Agile development i ServiceNow hos Arla

Det er ikke en hemmelighed, at en stærk it-ydeevne er en stor konkurrencefordel, og DevOps er en stor bidragyder til en stærk it-kultur. Så hvordan ser rejsen ud, og vigtigst af alt, hvordan kommer du derhen? 

Læs mere her 

 

21. september 2017: Digitalisering af forretningsprocesser hos VIKING & ServiceNow

Styrk jeres digitale transformation gennem ServiceNow’s applikationsplatform. Kom og hør, hvordan VIKING LIFE-SAVING EQUIPMENT har digitaliseret deres globale serviceforretning gennem business applications i ServiceNow.

Læs mere her 

 
3. oktober 2017: Hewlett Packard Enterprise: ITOM Customer Forum, Copenhagen

Kom med når HPe zoomer ind på deres nye strategi og de innovationsløsninger, de leverer gennem alle fire  IT Operation Management grupper – OpsBridge, Data Centre Automation, ITSM Automation og Hybrid Cloud Management. Du får mulighed for at høre oplæg fra kunder, som kommer og deler deres erfaring og diskuterer bruger-cases og best practice.

 

30. marts 2017: Netværksforum – årets event for Service Management

Globicon har tradition for at facilitere det årlige netværksforum, hvilket føres videre med Devoteam | Globicon. I 2017 blev Netværksforum afholdt den 30. marts på Kokkedal Slot, hvor de nyeste trends inden for Service Management blev diskuteret. På dagen blev der afholdt break-out sessions med Hewlett Packard Enterprise, ServiceNow og Cherwell samt fire round tables med fokus på governance, forandringsledelse, digitalisering af processer og business services. 

Læs mere her

 

 

Gå-hjem-møde om COWI og ServiceNow – 29. november 2016 kl. 15.00-17.00

COWI var first-mover i Danmark med valget af ServiceNow som IT Service Management-løsning. Én af bevæggrundene for valget var platformens mulighed for system- og procesunderstøttelse af andre forretningsområder i koncernen. Betina Carlsen fortæller, hvordan ServiceNow i COWI understøtter de tværgående Business Support-funktioner og giver eksempler på ServiceNow-procesunderstøttelse både i HR, FM, design m.m. Arrangementet foregår på vores adresse på Lyngbyvej 2, 2100 København Ø.

Læs invitationen

 

 

Global Cherwell-konference i Colorado Springs – 3.-6. oktober

Devoteam | Globicon flyver med British Airways fra København til Denver. I Denver kan der lejes bil eller arrangeres anden transport. Turen fra Denver til Colorado Springs tager ca. 1 ½ time i bil. Man kan også vælge at flyve fra Denver til Colorado Springs.  Bemærk, at Globicon allerede rejser lørdag, da vi også deltager i prækonferencen 2.-3. oktober.

Information om konferencen

 

 

7. september 2016: Gå hjem-møde: ServiceNow til it og facility mngt. hos DR

Kurt Nielsen fra DR fortalte om deres strategiske overvejelser med anskaffelsen og implementeringen af ServiceNow, og hvordan DR fra starten valgte at bruge ServiceNow uden for IT.

Læs mere