Vores ydelser

Hvad kan vi hjælpe med?

 

I Devoteam | Globicon ved vi, at Service Management er et forretningskritisk område, der påvirker hele organisationen. Beslutningen om at introducere en ny Service Management-løsning er betydningsfuld og kræver stor indsigt. Derfor bruger vi den tid, der skal til for at forstå jeres forretning og lytte jeres behov.

 

Vi anvender agile metoder, der sikrer en fleksibel og effektiv tilpasning løsningen, så vi sammen rammer rigtigt første gang.

Markedets bedste løsninger

Vi tilbyder rådgivning, implementering og supportering af markedets bedste løsninger – ServiceNow, Hewlett-Packard Enterprise, Cherwell og CA Technologies og Apptio.

 

Det er jer, der vælger løsningen. Vores rolle er at rådgive og vejlede om muligheder, forhold og konsekvenser, der ikke umiddelbart er til at se på overfladen. Med afsæt i vores mangeårige erfaring og solide viden om de forskellige løsningsmuligheder, får I den optimale værdi ud af den løsning, I vælger.

 

Virksomheder har forskellige behov, så vi har en alsidig produktportefølje. Således har vi noget til alle – både jer, der ønsker at gå i skyen, jer der ønsker on-premise –  og endda jer, der ønsker fleksibiliteten i at kunne være begge steder. Som de eneste i Danmark tilbyder vi også lokal, dansksproget support og Managed Service af vores løsninger.

Kundeservice og -support i verdensklasse – men selvfølgelig på dansk

Når du vælger Devoteam | Globicon er du i trygge hænder hele vejen fra projektstart til din løsning er i drift.

 

Som de eneste i Danmark tilbyder vi dansksproget support på vores løsninger. Dette betyder, at overgangen fra udvikling til drift bliver håndteret professionelt af konsulenter, som kender din løsning.